În cadrul acestei secțiuni puteți găsi raportul de autoevaluare pentru acreditarea programului de studiu prin învățământ la distanță, Specializarea Publicitate (nivel licență) din cadrul Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea din București.
Lista anexelor atașate raportului:
1. Strategii și politici privind integrarea tehnologiilor de educație ID |
1. Regulamentul de organizare a Învățământului la Distanță și a Învățământului cu Frecvență Redusă în Universitatea din București |
2. Contracte de parteneriat cu alte instituții pentru desfășurarea activităților din cadrul programelor la formele ID |
2. Structuri administrative și manageriale |
1. Act de înființare CREDIS 1999 |
2. Dovada acreditării programului de studii Jurnalism IF |
3. Dovada autorizării provizorii a programului de studii Jurnalism-ID |
4. Decizia Senatului Universității din București privind acreditarea specializării Jurnalism-ID, FJSC-UB |
5. Hotărârea Senatului Universității pentru organizarea și funcționarea Departamentului ID-IFR |
6. Regulamentul de organizare și funcționare a Departamentului ID-IFR |
7. Diagrama structurii Departamentelor Universității, cu specificarea poziției Departamentelor ID și a Centrelor de studiu și organigrama FJSC cu specificarea pozitiei Departamentului ID |
8. Lista echipei manageriale și administrative a Departamentului ID-IFR, cu responsabilitățile membrilor acesteia |
9. CV-urile membrilor echipei manageriale, cu evidențierea experienței în domeniul ID (model ARACIS Anexa 1) |
10. Prezentarea modului concret de desfășurare a programului Jurnalism-ID |
11. Ghid de consiliere profesională a studenților în tehnologia ID / platforma www.edocemus.ro |
3. Proiectarea structurii programelor de studiu |
1. Metodologia de admitere la programele de studii ale Universității din București 2019 |
2. Contract de studii |
3. Fișa de înscriere anuală |
4. Codul drepturilor și obligațiilor studentului |
5. Situația înmatriculărilor pe ani de studii la programele de studii ID |
6. Situația statistică privind rezultatele școlare pe ani de studiu |
7. Prezentarea sintetică a situației studenților înmatriculați la programele IF și ID, licență/master/doctorat, FJSC-UB |
8. Planul de învățământ aprobat pentru programul de studii Jurnalism-IF |
9. Planul de învățământ aprobat pentru programul de studii Jurnalism-ID (conform Anexei A.V.2.) |
10. Fișele disciplinelor din planul de învățământ la format ID pe anii de studiu |
11. Calendarul corelat al activităților pe discipline (Anexa A.ID.2) pe anii de studiu |
4. Resurse de învățare. Infrastructura specifică |
1. Lista cu spațiile de învățământ și administrative alocate Departamentului ID-IFR (cu specificarea suprafețelor, a numărului de locuri și a dotărilor hardware/software) și Anexa 7 Detalierea indicatorilor privind spaţiile de învăţământ |
2. Orarul sălilor în care se desfășoară activitățile didactice directe în anul curent, pe fiecare semestru, la forma de învățământ ID |
3. Devizul de cheltuieli pentru fundamentarea taxei de școlarizare |
4. Materialele de studiu elaborate în tehnologia ID pentru întreg ciclul de studii |
5. Adresa web a platformei e-learning și datele unui cont vizitator pentru acces la resursele de învățare de pe platformă asociate programului de studii Publicitate-ID |
6. Descrierea specificațiilor hardware și software pentru platforma www.edocemus.ro |
7. Documentele justificative de conectare la rețeaua internet și la serviciile specializate ale acesteia și adresă ROEDU |
8. Contract de cesiune a drepturilorde autor |
5. Suportul studenților, personalului didactic și didactic auxiliar |
1. Lista materialelor de studiu deja implementate pe categorii de subiecte |
2. Ghidurile de studiu care asigură pregătirea personalului didactic în utilizarea platformei de învățământ electronice |
3. Achiziția echipamentelor și a domeniului www.edocemus.ro prin proiectul POSDRU 64075 și facturile de achiziție a 42 iMac-uri, 10 videoproiectoare și alte echipamente din veniturile Departamentului ID-IFR |
4. Prezentarea nivelului de implementare a platformei e-learningwww.edocemus.ro |
5. Descrierea sintetică a sistemului informatic de evidență a studenților ADMA |
6. Evaluarea cunoștințelor |
1. Regulamentul privind activitatea profesională a studenților(inclusiv evaluarea și notarea cunoștințelor și deprinderilor practice ale studenților) |
2. Regulamentul de organizare și desfășurare a activității didactice și științifice la FJSC |
7. Asigurarea calității personalului didactic |
1. Lista coordonatorilor de disciplină și a tutorilor la specializarea Jurnalism-ID semnată de către decanul facultății |
2. Lista personalului care a primit aviz favorabil pentru a desfasura activități în regim de plată cu ora, 2018-2019 |
3. Situaţia gradului de ocupare a personalului didactic în anul universitar 2018-2019 pentru programul Jurnalism-ID și situatia acoperirii disciplinelor cu personal didactic pe fiecare disciplina |
4. Statele de funcții ale Departamentului ID-IFR din ultimii 3 ani |
5. Statistica studenților pe ani de studiu în ultimii 5 ani pentru programul Jurnalism-ID |
6. Raportul dintre numărul de cadre didactice și studenți la specializarea Jurnalism-ID |
7. CV-urile tuturor cadrelor didactice care susțin cursuri la programul Jurnalism-ID (format ARACIS) din care să reiasă pregătirea și experiența în domeniul tehnologiei ID |
8. Descrierea programului anual de perfecționare a personalului aferent în tehnologiile specifice ID |
9. Dovezi privind instruirea periodică a personalului didactic implicat în activitățile ID în tehnologii specifice |
10. Dovezi privind evaluarea de către studenți a cadrelor didactice implicate în programul de studii la forma ID |
11. Metodologia pentru întocmirea statelor de funcții și a referatelor de plată cu ora pentru programele de studii ID-lFR |
8. Asigurarea calității programelor ID |
1. Metodologie de evaluare a performanțelor individuale ale personalului didactic și de cercetare, Universitatea din București |
2. Fișa de evaluare a suporturilor de curs elaborate în cadrul Departamentului ID-IFR |
3. Raport de evaluare a cadrelor didactice care desfășoară activități in regim de plată cu ora |
4. Chestionar online de evaluare a tutoratelor ID de către studenți |
9. Informații publice |
1. Exemplare din documentele publicitare ale programelor de studiu ID |