În cadrul acestei secțiuni puteți găsi raportul de autoevaluare pentru acreditarea programului de studiu prin învățământ la distanță, Specializarea Publicitate (nivel licență) din cadrul Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea din București.
Lista anexelor atașate raportului:
Criteriul A.1. - Structuri instituționale, administrative și manageriale |
1. Dovada acreditării specializării Publcicitate la forma de învățământ zi și dovada autorizării provizorii specializării Publicitate la forma de învățământ ID. |
2. Hotărârea Senatului Universității pentru organizarea și funcționarea Departamentelor ID și a Centrelor de studiu. |
3. Decizia Consilului de Administrație al Universității din București privind acreditarea specializării Publicitate-ID, FJSC-UB. |
4. Regulamentul de organizare și funcționare a Departamentelor ID. |
5. Diagrama structurii Departamentelor Universității, cu specificarea poziției Departamentelor ID și a Centrelor de studiu și organigrama FJSC cu specificarea pozitiei Departamentului ID. |
6. Lista echipei manageriale și administrative a programului de studiu ID, cu responsabilitățile acestora. |
7. CV-urile membrilor echipei manageriale cu evidențierea experienței în domeniul ID (conform Anexei A.V.1). |
8. Contractele și convențiile încheiate cu parteneri pentru derularea programului de studiu ID și lista partenerilor de practica |
9. Ghidul de prezentare a FJSC-UB și broșura de prezentare a programelor de licență. |
10. Ghid de consiliere profesională a studenților în tehnologia ID. |
IP.A.1.1.2. Centrele de studiu ID |
1. Act de înființare CREDIS 1999 |
IP.A.1.2.1. Sistemul de conducere |
1. Certificat de participare la seminarul public de prezentare a platformei www.edocemus.ro (N.Vasilendiuc) |
2. Adeverință de management în cadrul FJSC-UB (N.Vasilendiuc). |
IP.A.2.1.1. Spații și dotări pentru activități educaționale |
1. Lista cu spațiile de învățământ și administrative aferente Departamentelor ID și Centrelor de studiu (cu specificarea suprafețelor). |
2. Lista cu echipamentele aflate în dotare, pe categorii funcționale, proprii sau închiriate. |
3. Lista cu produsele software și sistemele informatice utilizate, proprii sau închiriate, inclusiv licențele. |
4. Documentele justificative de conectare la rețeaua internet și la serviciile specializate ale acesteia și adresă ROEDU. |
IP.A.2.1.2. Resurse financiare |
1. Facurile de achiziție a 42 iMac-uri, 10 videoproiectoare și alte echipamente din veniturile DID-IFR. |
2. Achiziție echipamente și domeniu POSDRU 64075. |
IP.A.2.1.3. Taxe și rambursări |
1. Devizul de cheltuieli pentru fundamentarea taxei de studiu. |
Criteriul B.1. - Conținutul programelor de studiu |
1. Nivelul de absorbție al forței de muncă pe piață pentru absolvenții specializării Publicitate-IF și Publicitate-ID pe termen mediu și lung, realizat împreună cu angajatori, asociații profesionale, comitete sectoriale, sindicate, patronate, specialiști etc |
S.B.1.1. Admiterea studenților |
1. Contract de școlarizare. |
2. Fișă de înscriere anuală. |
3. Prezentarea metodologiei de admitere la programele de studii ID. |
4. Situația înmatriculărilor pe ani și formații de studii la programele de studii ID. |
5. Situația statistică privind rezultatele școlare pe ani de studiu. |
6. Prezentarea sintetică a situției studenților înmatriculați la programele IF și ID, licență/master/doctoratale, FJSC-UB. |
7. Descrierea sintetică a sistemului informatic de evidență a studenților ADMA. |
8. Codul drepturilor și obligațiilor studentului. |
IP.B.1.2.1. Structura programelor de studiu |
1. Planurile de învățământ propuse pentru programul de studiu ID (conform Anexei A.V.2.), aprobate de Senatul instituției organizatoare. |
2. Planurile de învățământ aprobate pentru specializarea acreditată la forma de învățământ de zi. |
3. Programele analitice ale disciplinelor din planul de învățământ pentru ID (Anexa A.V.4.). |
4. Calendarul corelat al activităților pe discipline (Anexa A.V.3) și pe semestre. |
IP.B.1.2.3. Relevanța proceselor de instruire și evaluare |
1. Orar ID, sem.I și orar ID, sem.II |
IP.B.1.2.4. Proiectarea materialelor de studiu |
1. Instituția de învățământ superior va anexa la dosarul de autoevaluare patru cursuri (Semiotica publicității, Managementul agenției de publicitate, Introducere în publicitate, creație în publicitate) elaborate în tehnologia ID la discipline care definesc programul de studiu. |
IP.C.2.1.1. Existența și aplicarea regulamentului privitor la inițierea, aprobarea, monitorizarea și evaluarea periodică a programelor de studiu |
1. Strategia Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării 2016-2020. |
2. Planul strategic al Universității din București 2016-2020 și planul operational al Universității din București 2017. |
3. Planul operational al Facultății de Jurnalism și Știinețele Comunicării 2018. |
4. Metodologie plată ora ID-IFR_aprobata CAD. |
S.C.4.1. Calitatea personalului didactic și de cercetare |
1. Metodologie evaluare cadre didactice UB 2017. |
2. Planul de măsuri pentru îmbunătățirea calității educației la UB |
3. Formular de evaluare de către studenţi a cadrelor didactice |
4. Lista personalului care a primit aviz favorabil pentru a desfăşura activităţi în regim de plata cu ora 2018-2019. |
5. Acoperirea cu personal didactic a posturilor din statul de funcţii pe anul universitar 2018-2019. |
6. Situația gradului de ocupare a personalului didactic în anul universitar 2018-2019. |
7. Lista coordonatorilor de disciplină la specializarea Publicitate-ID, semnată de către decanul facultății, la care se atașează CV-urile (conform Anexei A.V.1.) |
8. Programul de perfecționare în tehnologia ID a personalului didactic. |
9. Raport privind gradul de acoperire cu personal didactic pentru fiecare disciplină din cadrul programului Publicitate-ID. |
10. Raport de evaluare a cadrelor didactice care desfăsoară activități in regim de plată cu ora |
S.C.7.1. Informație publică |
1. Exemplare din documente de publicitate a programelor de studiu ID. |
Standarde de referință privind utilizarea platformelor de învățământ electronic (e-learning) în Învățământul la Distanță |
1. Contract de cesiune a drepturilor de autor. |
2. Lista materialelor de studiu deja implementate pe categorii de subiecte. |
3. Ghidurile de studiu care asigură pregătirea personalului didactic în utilizarea platformei de învățământ electronice. |
4. Fișa de evaluare a Suportului de curs Departamentul Învățământ la Distanță (ID). |
5. Descrierea specificațiilor hardware și software pentru platforma www.edocemus.ro, elaborată în proiect "Universitate pentru viitor în societatea comunicării” (2011-2013), cod proiect POSDRU/86/1.2/S/64075. |
6. Workshop și seminar public de prezentare a platformei online www.edocemus.ro (27 noiembrie 2013/11decembrie 2013). |
7. User name si parola pentru www.edocemus.ro. |
8. Chestionar online de evaluare a tutoratelor ID de catre studenți. |