Cursul opțional își propune:

1.Cunoaşterea tipurilor de texte în publicitate (narativ, descriptiv, argumentativ)

   2.  Recunoaşterea tipurilor de formate publicitare care folosesc suportul print.


 3. Aplicarea conceptelor de poziţionare, strategie publicitară, target şi benificiu al produsului.

La sfârșitul cursului, studenții vor reuși să achiziționeze astfel de competențe:

1.Exersarea tehnicilor de construire a reclamei la nivel vizual, prin alegerea unui anumit format.

2.Consolidarea abilităţilor de a identifica uşor cele mai bune strategii narative în funcţie de categoria de produse/servicii şi de tipul de campanie.

3.Dezvoltarea abilităţilor creative de a construi un script, atât pentru formatul print, cât şi pentru formatul TV sau online.

.  să aplice atât cunoştinţe, teorii şi metode de  diagnoză şi intervenţie, cât şi norme şi principii de etică profesionalăconform www.rncis.ro) asimilând relaţia dintre domeniul publicităţii şi alte ştiinţe convergente, precum marketingul, PR, semiotica, retorica, artele vizuale; modalitatea de organizare a muncii în domeniul publicităţii (clasificarea agenţiilor de publicitate - rol, obiective, structură); specificul fiecărui departament dintr-o agenţie de publicitate şi tipurile de joburi practicate.

2. Să identifice  instrumentele de lucru specifice domeniului publicităţii (documente, metode de cercetare, activităţi specifice).

3. Să prezinte etapele derulării unei campanii publicitare într-o agenţie de publicitate, prin raportare la sarcinile repartizate departamentelor specializate.

Conceptul creativ în grafica publicitară: concepție și execuție